15 kwietnia 2016

ZDOBYCZE Z BIBLIOTEKI #13



Z moim czytaniem jest źle, a nawet bardzo źle. Po prostu mam kryzys czytelniczy, nie chce mi się. Dlatego wypożyczyłam z biblioteki mało (jak na mnie) książek. Aż się Pani bibliotekarka zdziwiła. A są to:
  • Kasia Bulicz- Kasprzak „Seria PO SĄSIEDZKU. Szlachetne pobudki” Tom II – zaczęłam czytać,
  • Gayle Forman „Ten jedne dzień” Tom I – część druga za mną,
  • Cathy Kelly „Nie wszystko stracone”,
  • Elizabeth Maxwell „Happy end”,
  • Lauren Frankel „Zanim będzie za późno”,
  • Agnieszka Rusin „Miłość w spadku”.
Czy mi się spodobają te pozycje? Nie wiem. Tym bardziej nie wiem, czy je przeczytam, czy tylko przeleżą miesiąc na mojej półce, aby wrócić nietkniętym do biblioteki. Ale niech leżą. Może się jednak doczekają. Byleby trafił się jakiś chłodniejszy dzień.


W bibliotece dostałam też zakładkę promującą akcję „Czytam w podróży”. Teraz, gdy będę gdzieś jechała i brała ze sobą książkę, to tylko z tą zakładką :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz