- Obietnica pod jemiołą – Richard Paul Evans – 9/10
- Dobrze, że jesteś – Monika Sawicka – 7/10
- Grey – E. L. James – 3/10
- Wyspa potępionych. Część I – Melissa De La Cruz – 8/10
- Tu i teraz – Ann Brashares – 7/10
- Mroczny anioł. Część II – Virginia C. Andrews – 9/10
- Dziewczyna z Ajutthai – Agnieszka Walczak-Chojecka – 8/10
- Miłość przychodzi z deszczem – Mila Rudnik – 8/10
- Sekrety notatnika – Eve Haas – 6/10
- Zaplątana miłość. Tom I – Karolina Wilczyńska – 7/10
- Marzenia szyte na miarę. Tom II – Karolina Wilczyńska – 8/10
- Śnieżynki – Liliana Fabisińska – 8/10oraz zaczęte, lecz nie skończone
- To przez Ciebie! - Mhairi McFarlane
- Dziewczyna z porcelany – Agnieszka Olejnik
W
tym miesiącu nie wytypuję żadnej książki, którą uważam za
najlepszą. Bo i „obietnica pod jemiołą” była dobra, ale i
książka oceniona na 6, czyli „Sekrety notatnika” miała coś w
sobie.
Najgorszą książką
jest zdecydowanie „Grey”, której nie będę tu komentowała.
Szkoda czasu
Liczba stron
przeczytanych w grudniu: 4426
Średnia stron
przeczytanych dziennie: ok. 143
Średnia ocen (bez
pozycji 8 i 17): 7,33
Książki z biblioteki:
13
Książki domowe: 1
Żadnych planów na
kwiecień nie robię, bo i tak nic z tego nie wyjdzie. Czasu coraz
mniej, nic się nie chce. Wiosnę czuć już w powietrzu. Chociaż
mam malutką nadzieję, że w końcu uda mi się dokończyć te
wszystkie książki, które mam zaczęte lub takie, które już leżą
na półce dłuższy czas. Buźka.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz