1 kwietnia 2016

Podsumowanie Marca


Właśnie minął marzec – miesiąc, w którym nie miałam na nic czasu, albo po prostu nic mi się nie chciało. W tym miesiącu przeczytałam 14 książek, w tym 11 w całości. Słabiutko, ale co poradzić. Widocznie tak miało być. Chociaż do połowy miesiąca szło mi bardzo dobrze, dopiero około 20-ego zaczęła się ta tragiczna część miesiąca. A oto książki, które przeczytałam:
  1. Obietnica pod jemiołą – Richard Paul Evans – 9/10
  2. Dobrze, że jesteś – Monika Sawicka – 7/10
  3. Grey – E. L. James – 3/10
  4. Wyspa potępionych. Część I – Melissa De La Cruz – 8/10
  5. Tu i teraz – Ann Brashares – 7/10
  6. Mroczny anioł. Część II – Virginia C. Andrews – 9/10
  7. Dziewczyna z Ajutthai – Agnieszka Walczak-Chojecka – 8/10
  8. Miłość przychodzi z deszczem – Mila Rudnik – 8/10
  9. Sekrety notatnika – Eve Haas – 6/10
  10. Zaplątana miłość. Tom I – Karolina Wilczyńska – 7/10
  11. Marzenia szyte na miarę. Tom II – Karolina Wilczyńska – 8/10
  12. Śnieżynki – Liliana Fabisińska – 8/10
    oraz zaczęte, lecz nie skończone
  13. To przez Ciebie! - Mhairi McFarlane
  14. Dziewczyna z porcelany – Agnieszka Olejnik

W tym miesiącu nie wytypuję żadnej książki, którą uważam za najlepszą. Bo i „obietnica pod jemiołą” była dobra, ale i książka oceniona na 6, czyli „Sekrety notatnika” miała coś w sobie.
Najgorszą książką jest zdecydowanie „Grey”, której nie będę tu komentowała. Szkoda czasu

Liczba stron przeczytanych w grudniu: 4426
Średnia stron przeczytanych dziennie: ok. 143
Średnia ocen (bez pozycji 8 i 17): 7,33
Książki z biblioteki: 13
Książki domowe: 1

Żadnych planów na kwiecień nie robię, bo i tak nic z tego nie wyjdzie. Czasu coraz mniej, nic się nie chce. Wiosnę czuć już w powietrzu. Chociaż mam malutką nadzieję, że w końcu uda mi się dokończyć te wszystkie książki, które mam zaczęte lub takie, które już leżą na półce dłuższy czas. Buźka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz