6 kwietnia 2016

Wyspa potępionych - Melissa de la Cruz


Gdy sięgnęłam po „Wyspę potępionych” byłam przekonana, że książka jest o tym samym co film Disney'a pt. „Następcy”. Ale okazuje się, że książka ukazuje wydarzenia sprzed filmu. I jestem tą książką dla dzieci zachwycona.
No i musicie przyznać, że okładka jest przecudowna. Rzadko zwracam uwagę na okładki, ale w tym wypadku jest inaczej. Ta trawiasta zieleń i to jabłko. No po prostu cudna.
Książka jest raczej skierowana do młodszych czytelników, ale taka stara krowa jak ja nie mogła się powstrzymać. Uwielbia bajki Disney'a, więc jakby to mogło być, że nie przeczytałam tej książki. Niemożliwe :P

http://www.filmweb.pl/film/Nast%C4%99pcy-2015-704633#
Mal jest córką Diaboliny („Śpiąca Królewna”). Dziewczyna nie ma przyjaciół wśród mieszkańców Wyspy, z powodu matki. Gdy w szkole pojawia się Evie (córka Złej Królowej - „Śnieżka”), chce się ona na niej zemścić, za pewną rzecz z przeszłości. Urządza więc imprezę u Carlosa (syn Cruelli de Mon - „101 dalmatyńczyków”), żeby zemścić się na dziewczynie. Jednak jej plan staje się klęską. Po imprezie Diabolina wysyła córkę, aby odnalazła Smocze Oko. Mal postanawia wciągnąć w tę wyprawę Jay'a (syn Dżafara - „Alladyn”). Jednak do wyprawy dołączają również Evie i Carlos. Czy uda im się odnaleźć Smocze Oko?
W międzyczasie na Auradonie Ben (syn Belli i Bestii – „Piękna i Bestia”), szykuje się do przejęcia władzy w królestwie.

Czytałam już serię „Błękitnokrwiści” Pani Melissy i teraz sięgnęłam po „Wyspę”. Czy jestem zadowolona? Tak. Książka napisana super, wręcz się ją pochłania. Taka bajeczka dla dzieci. Walczy ze sobą dobro i zło. Co tu dużo mówić, a raczej pisać. Polecam :)

Tytuł: Wyspa Potępionych
Tytuł oryginału: The Isle of the Lost
Seria: Następcy #1
Autor: Melissa de la Cruz
Wydawnictwo: EGMONT
Liczba stron: 320
Moja ocena: 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz