6 kwietnia 2016

Dobrze, że jesteś - Monika Sawicka


Książka „Dobrze, że jesteś” nie jest typem literatury, który czytuję, więc nie dla mnie, ale nie mam zamiaru jej krytykować, bo jednak ma coś w sobie. Książka może nie jest genialna, czy cudowna, ale dobra. Chociaż momentami się gubiłam. I momentami była wstrząsająca. Bo to kolejna książka, której bohaterką jest kobieta po przejściach. Przeszła wiele w życiu i los nie oszczędzał jej od najmłodszych lat. Ale pomimo tego Kornelia (główna bohaterka) podnosi się. Tylko czy potrafi to zrobić sama, czy jednak będzie potrzebowała pomocy?


„Patrzę na Ciebie, śpisz, więc mogę Ci powiedzieć, że uczyłam się Ciebie, Kochanie.
Gdy Słońce ustępowało Księżycowi, gdy mijała się wiosna z latem, gdy jesień pozdrawiała zimę...”

Po książkę sięgnęłam tylko dlatego, bo chciałam się w końcu zapoznać z twórczością Pani Moniki. Słyszałam o niej wiele dobrego. I nie jestem zawiedziona, czy niezadowolona, ale też nie jestem usatysfakcjonowana. Spodziewałam się czegoś lepszego, a na pewno nie psychologicznego. Ale nie skreślam tej autorki. Bo muszę przyznać, że bardzo dobrze mi się tę książkę czytało. Więc jeszcze wszystko przede mną.

Tytuł: Dobrze, że jesteś
Autor: Monika Sawicka
Wydawnictwo: Replika
Liczba stron: 240
Moja ocena: 7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz